Euskal gimnastika federazioa, Euskal gimnastika eskola dela medio, klase magistral desberdinak planteatuko ditu edozein maila eta espezialitate duten gimnasia entrenatzaile zein monitoreentzat. Honako hau Urtarrilak 7an burutuko da eta ordutegia 9:30 – 14:00 izango da Abetxuko polikiroldegian (Vitoria)

Euskal Federazioaren helburu nagusienetariko bat entrenatzaile zein monitoreen etengabeko heziketa da; horren ondorioz, klase magistralean D.Jorge Méndez-en egongo da, heziketa fisikoan lizentziatua, goi mailako errendimenduko post graduatua, FIG akademietan aditua eta 2009. urtetik akrobatikako gimnasta internazionalen entrenatzailea dena.

Klase magistralaren edukia ondorengoa izango da:

– Metodologia – Planifikazio estrategiak – Prestakuntza fisikoa – Indar lana – Salto hobekuntza – Korea lantzeko ariketak – Abiadura – Lesioen prebentzioa – Akrobatak eta pre – akrobatak

IZEN EMATEA Master class-aren prezioa 20 eurokoa izango da (FVG-n lizentzia izanda, %50-eko deskuntua jasoko da). Diru – satzea ondorengo kontuan egingo da, BBVA 0180 5685 01 0101501114, izena eta kontzeptua jarriz. Adibidea: Miren García – Masterclass. Diru sartzeraen egiaztagiria, izen abizenak eta email helbide bat atxikituz, ondorengo email helbidera bidali beharko da: gimnastikaeskola@gmial.com

0 replies