Comunicado del fallecimiento de D. Andres Uriondo

Lagún agurgarriok.
Gaur, Martxoaren 1ean, Andrés Uriondoren heriotzaz jakinarazi behar dizuet (Euskal Gimnastika Federazioaren eta Bizkaiko Gimnastika Federazioaren Lehendakari izandakoa).
Nire izenean eta Euskal Gimnastika Federazioa osatzen duten persona guztien izenean gure doluminik bizienak eman nahi dizkiegu Andrés Uriondoren ahaide eta lagun guztiei.
Besarkada handi bat jaso.
Estimados amigos:
Hoy 1 de Marzo tengo que informaros de la triste noticia del fallecimiento de D. Andres Uriondo (Ex-presidente de la Federación Vasca de Gimnasia y Ex-presidente de la Federación Bizkaina de Gimnasia)
En mi nombre y en el de todos los miembros de la Federación Vasca de Gimnasia quiero dar nuestro más sentido pésame a todos los familiares y amigos de D. Andrés Uriondo.
Un abrazo muy fuerte.
FUNERAL VIERNES, 2 DE MARZO 2018
Tanatorio Zulueta
Paroquia San Francisco (Bermeo) 18 horas.
José Luis Tejedor Vicente
Euskal Gimnastika Federazioa